2016. augusztus 2., kedd

Pajkos ifjú rózsát lelt, rózsát a pusztában...

Nem Schubert ihletett ezekre a kézimunkákra, hanem a lányom.

Arra kért, hogy a nyaralójukba új terítőket horgoljak.
 Színes horgolócérnákat vettem, krém-, és rózsaszínűt. Közösen választottunk mintát Diana filéhorgolás újságokból, természetesen rózsamintásat, mert ez a virág a kedvence. (Nekem is.)

 A rózsaszínből ovális terítő készült. Két szívben rózsák.    
 


 
Szívek, ha találkoznak.. 







A  krémszínűből pedig ez a terítő készült és már a helyén van.





Ezt is, mint az előzőt, leszámolható mintából horgoltam recehorgolással.







A szélcsipke szintén más, mint az eredeti leírásban, de egyszerűt kívánt, hogy a körbefutó rózsák jobban érvényesüljenek. Remélem sikerült.


 

Nagyon szerettem ezeket horgolni. Jó  napjaim voltak. 
Kívánok mindenkinek szép napot!

4 megjegyzés:

  1. Ezek valami meseszépséges lettek!! Ó, olyan rózsaszínű nekem is kell! ♥

    VálaszTörlés
  2. Minden elismerésem!!!!!! Micsoda kitartás,türelem és ügyesség kell ezeket meghorgolni!
    csodásak!

    VálaszTörlés
  3. Minden elismerésem!!!!!! Micsoda kitartás,türelem és ügyesség kell ezeket meghorgolni!
    csodásak!

    VálaszTörlés