2016. augusztus 2., kedd

Pajkos ifjú rózsát lelt, rózsát a pusztában...

Nem Schubert ihletett ezekre a kézimunkákra, hanem a lányom.

Arra kért, hogy a nyaralójukba új terítőket horgoljak.
 Színes horgolócérnákat vettem, krém-, és rózsaszínűt. Közösen választottunk mintát Diana filéhorgolás újságokból, természetesen rózsamintásat, mert ez a virág a kedvence. (Nekem is.)

 A rózsaszínből ovális terítő készült. Két szívben rózsák.    
 


 
Szívek, ha találkoznak.. 







A  krémszínűből pedig ez a terítő készült és már a helyén van.





Ezt is, mint az előzőt, leszámolható mintából horgoltam recehorgolással.







A szélcsipke szintén más, mint az eredeti leírásban, de egyszerűt kívánt, hogy a körbefutó rózsák jobban érvényesüljenek. Remélem sikerült.


 

Nagyon szerettem ezeket horgolni. Jó  napjaim voltak. 
Kívánok mindenkinek szép napot!

4 megjegyzés:

  1. Ezek valami meseszépséges lettek!! Ó, olyan rózsaszínű nekem is kell! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Laura!
      Nagyon kedves vagy.

      Törlés
  2. Minden elismerésem!!!!!! Micsoda kitartás,türelem és ügyesség kell ezeket meghorgolni!
    csodásak!

    VálaszTörlés
  3. Minden elismerésem!!!!!! Micsoda kitartás,türelem és ügyesség kell ezeket meghorgolni!
    csodásak!

    VálaszTörlés